Беа потребни многу студии и истражувања за научниците во светот да заклучат дека „дизајнот“ навистина бил и е наука. Уште во 1978 година, Дејвид Кели ја формирал својата фирма за дизајн Дејвид Кели Дизајн. Терминот „Design Thinking“ влезе во лексиката на бизнисите во 1987 година кога универзитетскиот професор од Харвард, Питер Роу ја објави својата истоимена книга. Иако книгата се фокусира на архитектонски и дизајнерски пристап, таа стана добра рамка за дизајнерите.
Во 1991 година Дејвид Кели, Бил Могриџ и Мајк Натал ги споија своите компании за да формираат IDEO каде денес е значајна фирма за дизајн со седиште во Калифорнија и имаат клиенти како Levi’s, Swarovski, Google Creative Lab, Ikea, Burberry и Apple.
IDEO е компанијата што го дизајнираше првото произведено глувче за Apple и оттогаш ја унапреди практиката на дизајн наменет за човековите потреби.
Како Design Thinking ги промени иновациите кај производите?
Design Thinking како концепт се залага за луѓето да мора да бидат во центарот на секој продукт. Тоа значи дека е важно дизајнерите или иноваторите на производи да влезат во чевлите на крајните корисници за да ги почувствуваат нивните предизвици и проблеми.
Овој пристап им помага на дизајнерите и креаторите да ги имаат в предвид корисниците уште од фазата на прототипирање. Фазата на емпатија вклучува создавање „кориснички персони“ за тоа што им се допаѓа, не им се допаѓа, што мислат или чувствуваат овие корисници. Пристапот е концентриран кон корисникот при креирањето и им помага на развивачите на идеи и инженерите да изградат емпатија кон клиентите. Тоа е долг пат во создавањето производи и услуги кои навистина градат особена врска меѓу крајните корисници за тој бренд.
За што подобро разбирање на корисниците, вредно е да се постават следните три прашања:
- Кој е мојот корисник? (Возраст, потекло, пол, што сака,/не сака итн.);
- Кои се проблемите на мојот корисник? (Болни точки за одредена област);
- Како помага мојата идеја? (Решение за конкретен проблем)
Како Design Thinking може да го промени вашиот бренд?
Во срцето на Design Thinking е „Емпатијата“. Ова значи дека кога креирате апликација, производ или услуга, секогаш мора да ги имате на ум крајните корисници уште од фазата на идеација.
Брендовите што го пробале и го применуваат овој пристап се поуспешни на пазарот од нивните конкуренти, откријте зошто е тоа така:
- Помага да се создадат одлични кориснички искуства
Design Thinking ги наведува креаторите да ги носат „капите за размислување“ на корисниците. Тоа им помага да ги идентификуваат емоциите што предизвикуваат одлуки за купување. Овој пристап не само што им помага на компнаиите, туку и на трговците, стратезите или на секоја функција што се соочува со клиентите, како што се и финансиите.
- Создадете модели за да ги идентификувате проблемите
Многу пати може да биде тешко на дизајнерите на апликации и производи да се извлечат комплексен проблем. Кога започнува со емпатија, проблемите не само што се идентификуваат, сега и визуелно се мапираат. Ова им помогна на многу компании да решат сложени и уникатни проблеми.
- Прототипирањето помага да се истражат потенцијалните решенија
Дизајн-ориентираните бизниси и компании градат прототипи на нови производи, идеи или нови услуги. „Патувањето“ заедно со клиентите овозможува истражување на проблематичниот простор, како и откривање на просторот за решение. Кога компаниите имаат навика да го прототипираат секое решение, тие честопати можат да изнесат предлози за единствена вредност за нивните апликации или услуги.
- Научете брзо да го совладате неуспехот и да продолжите понатаму
Кај дизајн-ориентираните бизниси често се негува и може да толерираат неуспеси. Кога на програмерите, дизајнерите, продавачите им се дава слобода да експериментираат (и да подлегнат) има повеќе шанси да измислат иновативни решенија и апликации за да ги израдуваат крајните клиенти. Design Thinking се залага за брзо прототипирање, тестирање, неуспех и продолжување. Ова го забрзува бизнисот брзо да премине од едно помалку ефикасно до следното поефективно и поуспешно решение.
Денес технолошките компании како што се IBM, Apple или Samsung, како и консултантските фирми како што се Deloitte или Mckinsey користат Design Thinking при развивање на прекрасни искуства на клиентите. Design Thinking денес има поголем и поширок влог отколку пред неколку децении.