Kо-креациите односно креирањето задно со корисниците ја крева компанијаат на едно многу повисоко и завидно ниво. Кога ќе му го покажете својот производ на вашиот корисник мора да имате чист ум за да не се појави вашето его со цел да добиете реален повратен одговор/импресија.
На некој начин, оваа динамика е најблиску до психолошките сесии, но користејќи ги вашите концепти како елемент на изразување. Преку вашата идеја или прототип, тие почнуваат да ви кажуваат што не е им се допаѓа во секојдневниот живот. Ако вашата идеја им даде надеж, тие ќе бидат искрени со вас и заедно ќе креирате идеални решенија за нивните проблеми.
Најмагичниот момент што може да го има една компанија е процесот на создавање нешто добро за својот корисник/клиент. Ова се однесува на тоа кога прототипот ја добива својата вредност: Како да се покаже идеја што сеуште реално не постои? Како да се покаже нешто нематеријално? Можете ли да разговарате со корисникот за нешто апстрактно? Или треба да му покажете нешто опипливо?
Како би извлекле максимумот на повратни информации од вашите корисници, вредно е да ги разгледате следниве аспекти:
-
„Покажете го и валидирајте го проблемот“
На почетокот важно да ги потврдите проблемите пред да започнете да зборувате за концептите. Ова ќе ви помогне да разберете дали она што ќе им кажете е интересно или не.
Цел: Валидација
-
„Прикажете ја идејата“
Презентирајте ги идеите и разговарајте (поставувајте колку што можете повеќе прашања и потпрашања) што им се допаѓа, а што не. Тука е важно да се нагласи дека се уште не продавате, туку само собирате повратни информации за првичната идеја. Позитивните и негативните аспекти се добре дојдени со цел за поквалитетен конечен исход
Цел: Вербализирајте го она што го имаат на ум и што може да ги реши сомнежите во врска со идеите.
-
„Трансформирајте ја вашата идеја според корисничката реалност“
Побарајте од корисниците да се надоврзат на вашата идеја или да ви кажат како би го направиле вашиот концепт покорисен за подобро решавање на проблемот што сте го откриле. Овде е добро да ги прашате дали знаат постоечки решенија и како ги користат или зошто не ги користат.
Цел: Врз основа на вашата главна идеја создадете верзии за надградба.
Погледнете што му штети на вашиот корисник во неговиот живот. Покажете му ја вашата идеја и оставете го да се надоврзе на тоа. Реконструирајте ја идејата и покажете ја повторно за мислење додека не дојдете до конечното идеално решение.