Што знаете за новата ера на туризмот?

Total
0
Shares

Во свет кој постојано се развива, големи се и очекувањата на патниците. Помина времето кога едноставна хотелска соба или буџетски лет би биле доволни. Денешните авантуристи бараат нешто подлабоко, значајно и исклучително искуство што ги мотивира и им дава енергија. 

Благодарение на  современите и брзи податоци, патниците сега имаат пристап до мноштво информации на нивните прсти. Од цените до квалитетот на услугата, тие можат брзо да се споредуваат и да одлучуваат за нивната следна авантура. Перцепцијата за квалитетот на услугата станува клучен фактор во процесот на донесување одлуки, оставајќи ги туристичките бизниси без друг избор освен да се прилагодат и да иновираат.

Туристичката индустрија има долга  и разнолика историја, од мирни луксузни крстарења до номадски доживувања. Со текот на годините, се отворија најразлични дестинации ширум светот, претворајќи го туризмот во моќен двигател на социо-економскиот развој. Но, во овој свет со брзо темпо, старомодниот пристап повеќе не е доволен.

Која е поврзаноста на туристичката индустрија со Design Thinking? 

Design Thinking е методологија што ја менува играта и се фокусира на клиентот. Клучот лежи во разбирањето на нивните потреби, желби и предизвици. Туристичката индустрија примарно насочена кон луѓето,па затоа клучот за успехот е одлично да ги познавате вашите клиенти.

За разлика од другите индустрии, каде компаниите често го заземаат централното место, туристичката индустрија се врти околу клиентите, односно туристите. Не се работи само за исполнување на прописите; станува збор за предизвикување на тие норми од перспектива на персоните. Само со тоа давателите на услуги можат да изградат доверба, релевантност и супериорно искуство со клиентите.

Design Thinking е одговорот на „економијата на искуство“ што го дефинира нашето време. Тоа не е само за ефикасност; се работи за тоа да се истакнеш и да бидеш поинаков. Станува збор за учење, прототипирање и создавање нови идеи кои се поврзуваат  со патниците на повисоко ниво.

Но, туристичката индустрија не е шоу за еден човек. Тоа е сложена мрежа на меѓусебно поврзани услуги, од кои секоја се потпира на другиот за да создаде трајни искуства. Со цел да се испорачаат беспрекорни патувања, давателите на услуги мора да се здружат, да споделуваат знаење и заедно да создаваат решенија. Партнерите и конкурентите можат да соработуваат за да го изнесат најдоброто еден од друг, што ќе има корист за индустријата како целина.

Новата ера на туризмот

Кога се појави ненадејната „Ковид Ера“, светот застана, а патувањето се соочи со невидени предизвици. Безбедноста стана најважна, а очекувањата на патниците се сменија. Одеднаш, искуствата без допир и дигиталните решенија не беа само убави, станаа неопходни за опстанок.

Пандемијата ја турна индустријата до нејзините маргини, но Design Thinking уште еднаш тука ја покажа својата супер моќ. Design Thinking пристапот им помогна на давателите на услуги да се прилагодат на „новата нормалност“ со изработка на иновативни решенија. Од бесконтактно пријавување до флексибилни политики за резервации, искуствата за патување беа редефинирани имајќи ја предвид безбедноста.

Како што излегуваме од сенките на пандемијата, иднината на патувањето лежи во Design Thinking. Тоа е патување на континуирана еволуција, разбирање на постојано променливите потреби на туристите. Со прифаќање на иновациите, задржување на клиентите и прилагодување на времето, туристичката индустрија може да напредува во свет каде секое патување е волшебна авантура. 

Затоа, ајде да ја искористиме магијата на Design Thinking и да создадеме патувачки искуства кои плетеат незаборавни приказни за сите авантуристи!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sign Up for Our Newsletters

Get notified of the best deals on our WordPress themes.

You May Also Like
Virtuelen Design Thinking team buidling

Моќта на Виртуелниот Design Thinking тим билдинг води до ефикасни и сплотени тимови

Многумина од нас се се уште дел од тимовите кои се моментално одвоени, можеби само локациски, но можеби и со различни временски зони. Без оглед каде е вашиот тим, градењето…
Прочитај
4 pricini za uspesno vodenje na biznisot so Design Thinking

4 начини за успешно водење на Вашиот бизнис применувајќи го Design Thinking процесот

  Водењето на бизнис е доста комплексно. Од постојано менување на деловната динамика, управување со повеќе чинители, задоволување на растечките потреби на клиентите, сè до справување со непозната иднина; сопствениците…
Прочитај

Емпатија: Зошто Ви е потребна да бидете успешни во бизнисот?

Емпатијата е човечка карактеристика која може да го промени светот. Треба да знаеме како да се поставиме во туѓи чевли, и да ги погледнеме работите од туѓа перспектива. – Барак…
Прочитај

4 причини зошто Design Thinking е моќна алатка за справување со промени

Промените се неизбежни, особено во бизнис светот каде организациите треба континуирано да се подобруваат и адаптираат според потребите на пазарот. За да ја одржат компетитивната предност, тие мора да се…
Прочитај

Како ефективната комуникација на работното место може да ја зголеми продуктивноста?

Дали некогаш сте се запрашале зошто скоро сите огласи за работа во која било област бараат добри комуникациски вештини? Ефективната комуникација е од клучно значење, бидејќи без неа компаниите нема…
Прочитај