Процесот на Design Thinking, како што е примерот со успешните приказни на IBM, Netflix, Apple и Nike, нуди вредни алатки за бизниси од сите големини и индустрии. Во продолжени проследете три клучни лекции што треба да се извлечат од овие студии:
1) Фокусирајте се на поголемата слика
Design Thinking ги охрабрува компаниите да одзумираат и да ја погледнат големата слика. Не се работи само за решавање на одреден проблем, туку и за разбирање како тој проблем се вклопува во поширокиот контекст на потребите на корисниците и динамиката на пазарот. Со преземање на холистички пристап, можете да идентификувате иновативни можности кои се протегаат надвор од непосредните предизвици. Примерот на IBM, на пример, вклучува сеопфатна евалуација на искуството на нивните клиенти, што довело до повлијателни решенија.
2) Размислувајте преку алтернативни решенија
Еден од основните принципи на Design Thinking е идејата, која нагласува генерирање на широк спектар на креативни решенија. Успехот на Netflix во препораките за содржина, на пример, се родил како резултат на долгото истражувањето на повеќе стратегии за подобрување на корисничкото искуство. Кога подготвувате идеи и решенија, не се ограничувајте на очигледните избори и солуции. Охрабрете ги различните перспективи и разгледајте ги неконвенционалните пристапи кои можат да доведат до фасцинантни иновации.
3) Истражувајте ги конкурентите
И на крај, истражувањето на конкурентите е од суштинско значење за да се остане меѓу најдобрите. Анализирајте што прават другите компании во вашата индустрија, како одвнатре така и однадвор.. Учете од нивните успеси и неуспеси. GE Healthcare, на пример, го искористи Design Thinking за да ја подобри употребливоста на медицинската опрема, давајќи им конкурентна предност. Преку истражување на конкурентите, ќе се стекнете со сознанија кои ќе ги поттикнат вашите сопствени иницијативи и ќе ви помагаат да се истакнете на пазарот.
Вклучувањето на овие чекори вие си давате можност да ги подобрите вашите способности за решавање проблеми, да поттикнете иновации и на крајот да дојдете до поуспешни резултати.
Design Thinking не ограничува на одредена индустрија или проблемски домен, претставува разновиден пристап кој промовира иновации и решавање проблеми во различни контексти. Индустриски гиганти како IBM, Netflix, Apple, Airbnb, Uber Eats и Nike докажаа дека Design Thinking е моќна методологија која може да поттикне иновации, да ги подобри корисничките искуства и да доведе до исклучителен бизнис успех.