КO-КРЕАЦИЈА: инспиративен и креативен начин на работа помеѓу еден бренд и неговите корисници

Total
4
Shares

Дали знаете дека гигантите како IKEA и LEGO користат ко- креација за да иновираат?
Еден од најуспешните пристапи не само на наведените гиганти, туку и на други големи компании се базира на заедничко креирање со своите корисници.

Во Македонија, забележителен успех забележа Креираме заедно на А1 Македонија, работилница за ко- креација од која произлегоа нови решенија и продукти кои одговараат на потребите на корисниците. 

Вашите корисници се на “челната позиција”

Ко-креацијата е всушност, формирање на тим од вашите корисници кој ќе го вметнете во процесот на дизајн на продукти и услуги. Водени од соодветните професионалци во Вашата компанија, ко- креацијата е освежувачки и неверојатно креативен пристап кој може да ве доведе не само до подобрување на актуелните продукти и услуги, туку и до иновативни решенија. Ваквото заедничко креирање е особено успешно за решавање на т.н. wicked проблеми кои вклучуваат повеќе засегнати страни, а се многу комплексни за да се одговори на нив со едноставно решение. 

Успехот е во синтезата на различните мислења 

Преку вклучување на мултидисциплинарни тимови и корисници во процесот на дизајн, се зголемуваат шансите за успех на конкретниот продукт или услуга, а истовремено се намалува неизвесноста за тоа дали тој продукт/ услуга ќе бидат воопшто прифатени од страна на корисниците. Сепак, компанијата мора да биде подготвена на три важни моменти: да има визија– бидејќи ниту желбите на корисниците не можат да го надоместат недостатокот на визија и јасна цел; прифаќање на фактот дека не само експертите и креативниот тим, туку секој поединец е креативен; емпатија односно разбирање на другите и почитување на нивните мислења и идеи. Емпатијата, која постојано ја говориме како императив на design thinking методологијата, e неопходна за да се постигне разбирање и соработка во текот на ко-креацијата. 

Бенефити од ко-креацијата

Секоја компанија покажува на некој начин дека ги вреднува своите корисници, но ко- креацијата е чекор понапред: корисниците кои се вклучени во процесот на креација чувствуваат поголема поврзаност и лојалност кон брендот. Исто така, корисниците сакаат да го искажат нивното мислење и истото да биде слушнато, особено сега во ерата на социјални медиуми, а тоа мислење е патот кон компетитивна предност на брендот. Слободно може да се оцени дека ко-креацијата е win-win ситуација за брендот и за неговите корисници. 

Дали Вашата компанија е подготвена за ко-креација?

Доколку сакате да ги вклучите Вашите лојални корисници во иновирањето или подобрувањето на квалитетот на продуктите и услугите кои ги нудите, тимот на Солвео Ви стои на располагање, бидејќи задоволните и лојални клиенти се иднината на вашиот бизнис! 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sign Up for Our Newsletters

Get notified of the best deals on our WordPress themes.

You May Also Like
Virtuelen Design Thinking team buidling

Моќта на Виртуелниот Design Thinking тим билдинг води до ефикасни и сплотени тимови

Многумина од нас се се уште дел од тимовите кои се моментално одвоени, можеби само локациски, но можеби и со различни временски зони. Без оглед каде е вашиот тим, градењето…
Прочитај
design thinking mk

Ефективна комбинација на Design Thinking и Agile во пракса

Design thinking е кориснички ориентиран пристап за креативно решавање на проблеми. Произлегува од начинот на размислување на дизајнерите, а може да го аплицира секоj поединец или бизнис. Agile е итеративен…
Прочитај
Work from home `

5 корисни совети како со Design Thinking да си го олесните работењето од дома

Работата од дома е еден од предизвиците со кој светот се соочува во време на пандемија. За недостатоци на работењето од дома се сметаат: недостаток на комуникација, осаменост, дефокусираност, намалена…
Прочитај

Петте чекoри на Design Thinking

Design Thinking методологијата е еден вид на упатство, кое води до подобри решенија за пократко време. Во зборовите на Давид Келеј, таткото на Design Thinking: Главната цел на методологијата е…
Прочитај
positivni promeni so desing thinking

Со Design Thinking до позитивни промени

Design thinking е пристап кој се користи за креативно решавање на комплексни проблеми. Па оттука следи прашањето “како да го примениме и за воведување на позитивни промени?” Промените се неопходен…
Прочитај