Трансформација на продажбата заeдно со Design Thinking

Total
1
Shares

Што значи примената на „Design Thinking“ во продажбата?

Првично начин да се креираат нови идеи за креативни предизвици и позитивна имплементација во одделите за продажба.

Design thinking е последниот тренд на продажбата. 

Што е Design Thinking? Накусо, станува збор за како тоа да се натераат продавачите да размислуваат како дизајнери. IBM, Salesforce, Google и Amazon, ја прифатија оваа филозофија. Слободата во размислување и експериментирањето кои што ги овозможува примената на Design Thinking, ја зголемуваат дополнително популарноста. 

Започнете со дефинирање на проблемот

За тимовите од продажниот сектор, главна причина да се потпрат на Design Thinking е да се откажат од навиката да размислуваат како продавачи на производи. Наместо тоа, тие треба да ги решаваат потребите на нивниот клиент на креативен начин. Честопати тие стануваат менаџери на производот, барајќи промени во постојните производи и бизнис модели за да одговараат на потребите на нивните клиенти.

Трансформирајте ги продавачите во креативни решавачи на проблеми

Доколку успеете да вметнете промени во начинот на продажба на вашите продукти ќе исполните импресивен список на придобивки:

– Среќен персонал;

– Нова компаниска култура за решавање на проблеми;

– Способност за иновации;

– Емпатија со клиентите;

– И најважно подобри резултати од продажбата;

Design Thinking методологијата има децениски докажани резултати зад себе. Најважно е дека продавачите треба да бидат отворени да учат нови вештини. Станува збор за креативност, решавање проблеми и креирање на иновативни решенија за клиентите. 

Design Thinking се предвидува да биде мејнстрим во следните години.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sign Up for Our Newsletters

Get notified of the best deals on our WordPress themes.

You May Also Like
Virtuelen Design Thinking team buidling

Моќта на Виртуелниот Design Thinking тим билдинг води до ефикасни и сплотени тимови

Многумина од нас се се уште дел од тимовите кои се моментално одвоени, можеби само локациски, но можеби и со различни временски зони. Без оглед каде е вашиот тим, градењето…
Прочитај
4 pricini za uspesno vodenje na biznisot so Design Thinking

4 начини за успешно водење на Вашиот бизнис применувајќи го Design Thinking процесот

  Водењето на бизнис е доста комплексно. Од постојано менување на деловната динамика, управување со повеќе чинители, задоволување на растечките потреби на клиентите, сè до справување со непозната иднина; сопствениците…
Прочитај

Емпатија: Зошто Ви е потребна да бидете успешни во бизнисот?

Емпатијата е човечка карактеристика која може да го промени светот. Треба да знаеме како да се поставиме во туѓи чевли, и да ги погледнеме работите од туѓа перспектива. – Барак…
Прочитај

4 причини зошто Design Thinking е моќна алатка за справување со промени

Промените се неизбежни, особено во бизнис светот каде организациите треба континуирано да се подобруваат и адаптираат според потребите на пазарот. За да ја одржат компетитивната предност, тие мора да се…
Прочитај

Што знаете за новата ера на туризмот?

Во свет кој постојано се развива, големи се и очекувањата на патниците. Помина времето кога едноставна хотелска соба или буџетски лет би биле доволни. Денешните авантуристи бараат нешто подлабоко, значајно…
Прочитај