Во свет кој постојано се развива, големи се и очекувањата на патниците. Помина времето кога едноставна хотелска соба или буџетски лет би биле доволни. Денешните авантуристи бараат нешто подлабоко, значајно и исклучително искуство што ги мотивира и им дава енергија.
Благодарение на современите и брзи податоци, патниците сега имаат пристап до мноштво информации на нивните прсти. Од цените до квалитетот на услугата, тие можат брзо да се споредуваат и да одлучуваат за нивната следна авантура. Перцепцијата за квалитетот на услугата станува клучен фактор во процесот на донесување одлуки, оставајќи ги туристичките бизниси без друг избор освен да се прилагодат и да иновираат.
Туристичката индустрија има долга и разнолика историја, од мирни луксузни крстарења до номадски доживувања. Со текот на годините, се отворија најразлични дестинации ширум светот, претворајќи го туризмот во моќен двигател на социо-економскиот развој. Но, во овој свет со брзо темпо, старомодниот пристап повеќе не е доволен.
Која е поврзаноста на туристичката индустрија со Design Thinking?
Design Thinking е методологија што ја менува играта и се фокусира на клиентот. Клучот лежи во разбирањето на нивните потреби, желби и предизвици. Туристичката индустрија примарно насочена кон луѓето,па затоа клучот за успехот е одлично да ги познавате вашите клиенти.
За разлика од другите индустрии, каде компаниите често го заземаат централното место, туристичката индустрија се врти околу клиентите, односно туристите. Не се работи само за исполнување на прописите; станува збор за предизвикување на тие норми од перспектива на персоните. Само со тоа давателите на услуги можат да изградат доверба, релевантност и супериорно искуство со клиентите.
Design Thinking е одговорот на „економијата на искуство“ што го дефинира нашето време. Тоа не е само за ефикасност; се работи за тоа да се истакнеш и да бидеш поинаков. Станува збор за учење, прототипирање и создавање нови идеи кои се поврзуваат со патниците на повисоко ниво.
Но, туристичката индустрија не е шоу за еден човек. Тоа е сложена мрежа на меѓусебно поврзани услуги, од кои секоја се потпира на другиот за да создаде трајни искуства. Со цел да се испорачаат беспрекорни патувања, давателите на услуги мора да се здружат, да споделуваат знаење и заедно да создаваат решенија. Партнерите и конкурентите можат да соработуваат за да го изнесат најдоброто еден од друг, што ќе има корист за индустријата како целина.
Новата ера на туризмот
Кога се појави ненадејната „Ковид Ера“, светот застана, а патувањето се соочи со невидени предизвици. Безбедноста стана најважна, а очекувањата на патниците се сменија. Одеднаш, искуствата без допир и дигиталните решенија не беа само убави, станаа неопходни за опстанок.
Пандемијата ја турна индустријата до нејзините маргини, но Design Thinking уште еднаш тука ја покажа својата супер моќ. Design Thinking пристапот им помогна на давателите на услуги да се прилагодат на „новата нормалност“ со изработка на иновативни решенија. Од бесконтактно пријавување до флексибилни политики за резервации, искуствата за патување беа редефинирани имајќи ја предвид безбедноста.
Како што излегуваме од сенките на пандемијата, иднината на патувањето лежи во Design Thinking. Тоа е патување на континуирана еволуција, разбирање на постојано променливите потреби на туристите. Со прифаќање на иновациите, задржување на клиентите и прилагодување на времето, туристичката индустрија може да напредува во свет каде секое патување е волшебна авантура.
Затоа, ајде да ја искористиме магијата на Design Thinking и да создадеме патувачки искуства кои плетеат незаборавни приказни за сите авантуристи!