Не можеме да се спротивставиме. Технологијата е сè поважна при дизајнирање на уникатно и иновативно искуство на клиентите. Клиентот е најкритичен аспект на која било деловна активност. Секој бизнис се труди напорно да ги задоволи своите клиенти со помош на најдобри во класа услуги, производи, поддршка и технологија. Додека многумина успеваат и напредуваат, некои стагнираат.
Што мислите, која е најголемата разлика помеѓу компаниите што успеваат и другите?
Успешните компании се приврзаници на технологијата и тие инвестираат во вистинската технологија, алатки, како и партнери со соодветни услуги за дигитална трансформација или услуги за веб-апликација за развој на производи, нудење услуги и поддршка за подобра соработка со клиентите.
Дефинирајте ги очекувањата и однесувањето на клиентите
Со оглед на тоа што денешните очекувања на клиентите и однесувањето на купувачите во голема мера се менуваат. Затоа бизнисите мораат да ја идентификуваат најсигурната и најнапредна технологија или алатки што ќе им помогне да го привлечат вниманието на клиентите и да помогнат во обезбедувањето на ново искуство што клиентите никогаш нема да го заборават.
Што сака денешниот клиент?
- Да биде ценет
- Да биде услужен достоинствено
- Да ужива во различни опции
- Персонализација
Исто така, денешните клиенти се доволно паметни да претпостават што ќе се случи по купувањето на производот или услугата. Тие бараат едноставна, брза реакција што ќе им помогне да ги искористат целосните придобивки од производот или услугата што ја користат. Ова е многу можно за повторно создавање на искуството на клиентите преку напредокот на технологијата.
Кои технологии ќе го трансформираат искуството на клиентите?
Бидејќи технологијата постојано се развива, од суштинско значење е да се има знаење за најновите достигнувања од дигиталната сфера со цел да се одржат клиентите мотивирани.
Следниве 3 технолошки можности со огромен потенцијал го трансформираат искуството на клиентите сега и во наредните години:
Персонализација со помош на вештачката интелигенција
Клиентите претпочитаат персонализирани интеракции, а вештачката интелигенција може да помогне да се испорача тоа. Бизнисите, на пример, можат да спроведат база на знаење за машинско учење како што е Zendesk и да комуницираат со клиенти врз основа на нивните преференции. Апликациите за персонализација можат да диктираат дали компаниите се јавуваат, испраќаат пораки или испраќаат е-пошта до клиенти – и дали тоа се менува врз основа на темата, време од денот или одреден ден во неделата.
Дигитализација на услугите за грижа кон корисниците
Поддршката на клиентите со преку вештачката интелигенција е број 1 моментално. Повеќето потрошувачи претпочитаат да пишуваат пораки отколку да разговараат со одговорно лице. Со помош на вештачката интелигенција, ова е супер и лесно може да се понуди едноставна и ефикасна поддршка на клиентите со намалени трошоци.
Креирањето на ботови за секој производ / услуга, може да одговори на скоро 78% од општите прашања од клиентите,а само тешки и специфични прашања ќе бидат предадени на луѓето за конкретни одговори.
Omnichannel комуникацијата е СÈ
Доколку Вашата компанија сè уште не работи со фокус на комуникација преку канали, сега е време да се прилагодите. Вистински пристап до сите канали вклучува можност за испорака на непречено и доследно искуство низ различни опции за комуникација. Земајќи ги в предвид различните уреди, однесувања, и преференци на потрошувачите.
Студиите покажуваат дека клиентите веќе не сакаат само да комуницираат со компании кога им е најпотребно, туку тие тоа постојано го очекуваат и го бараат.
Нема сомнеж дека 2021 и годините кои следат ќе бидат години на можности, клиентите да посегнат по различни платформи и да очекуваат непречено, персонализирано и позитивно искуство. А компаниите што можат да ги остварат овие очекувања ќе напредуваат. Дали Вашата компанија е подготвена?