Како успешните бизниси стигнале до нивните милијарда долари?

Total
1
Shares

Одличниот дизајн е едноставен, убав и лесен за употреба. Одговара на потребите на корисникот, едноставно функционира. На страна од овие карактеристики, како можеме да знаеме дали еден дизајн е „добар“? Покрај тоа, како може компанијата да знае дали вредeло вложувањето на време и пари во дизајнот? 

Доказот е во бројките. Бизнисите полека дојдоа до сознанието дека дизајнот може да се користи како диференцијатор за да одговори на промените на трендовите и однесувањето на потрошувачите. 

Повторно и повторно, имињата на Fortune 500, како што се Apple, Microsoft, Disney и IBM, ја демонстрираа суштинската вредност од примената на „Design Thinking“ процесот како конкурентска предност што влијае на крајната линија и го поттикнува растот на бизнисот.  

Design thinking методологијата честопати ја тргаа настрана сопствениците на бизниси во претходните децении. Но таа сега стана значителна движечка сила во деловниот свет преку споменување Harvard Business Review и Forbes

Популаризиран од Тим Браун (извршен директор на IDEO, глобална  компанија за дизајн), Design Thinking е „човечки центриран пристап кон иновациите што произлегува од пакетот алатки на дизајнерот за да ги интегрира потребите на луѓето, можностите на технологијата и барањата за успех во бизнисот.“ 

Денес, овој растечки тренд ги менува основните деловни практики. Го менува начинот на размислување и како функционираат тимовите за дизајн и продукти. Некои дури придонесоа и за вредноста на корисничкото искуство, а воедно и инвестираа во подобрување на искуството на клиентот.

Тоа е прилично неверојатно, бидејќи пред само десет години повеќето компании не знаеа ни што значи корисничко искуство воопшто. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sign Up for Our Newsletters

Get notified of the best deals on our WordPress themes.

You May Also Like
Virtuelen Design Thinking team buidling

Моќта на Виртуелниот Design Thinking тим билдинг води до ефикасни и сплотени тимови

Многумина од нас се се уште дел од тимовите кои се моментално одвоени, можеби само локациски, но можеби и со различни временски зони. Без оглед каде е вашиот тим, градењето…
Прочитај
4 pricini za uspesno vodenje na biznisot so Design Thinking

4 начини за успешно водење на Вашиот бизнис применувајќи го Design Thinking процесот

  Водењето на бизнис е доста комплексно. Од постојано менување на деловната динамика, управување со повеќе чинители, задоволување на растечките потреби на клиентите, сè до справување со непозната иднина; сопствениците…
Прочитај

Емпатија: Зошто Ви е потребна да бидете успешни во бизнисот?

Емпатијата е човечка карактеристика која може да го промени светот. Треба да знаеме како да се поставиме во туѓи чевли, и да ги погледнеме работите од туѓа перспектива. – Барак…
Прочитај

4 причини зошто Design Thinking е моќна алатка за справување со промени

Промените се неизбежни, особено во бизнис светот каде организациите треба континуирано да се подобруваат и адаптираат според потребите на пазарот. За да ја одржат компетитивната предност, тие мора да се…
Прочитај

Што знаете за новата ера на туризмот?

Во свет кој постојано се развива, големи се и очекувањата на патниците. Помина времето кога едноставна хотелска соба или буџетски лет би биле доволни. Денешните авантуристи бараат нешто подлабоко, значајно…
Прочитај