Емпатија: Зошто Ви е потребна да бидете успешни во бизнисот?

Total
5
Shares

Емпатијата е човечка карактеристика која може да го промени светот. Треба да знаеме како да се поставиме во туѓи чевли, и да ги погледнеме работите од туѓа перспектива. Барак Обама. 

Што е заедничко помеѓу Philips, Ikea и Dove? И покрај тоа што се во сосема различни индустрии, овие 3 брендови имаат едно тајно оружје за креирање подобри продукти и кампањи. Тоа е емпатијата.

Емпатијата е тоа што ни овозможува да ги разбереме другите, за да можеме да им помогнеме, да се поврземе со нив на подлабоко ниво, и да создадеме нешто што ќе им го олесни секојдневието. Таа исто така е првиот чекор во Design Thinking методологијата, која ја користат најголемите компании во светот при секојдневното работење.

Емпатијата е како мускул – таа треба да се користи континуирано за да се развие. Понекогаш најтешкиот дел е да се започне, но вие и вашиот тим, може лесно да ја развиете оваа вештина за да ги постигнете посакуваните цели.

Следете ги чекорите на нашта ментална мапа за емпатија, која може да ја преземете тука, и поврзете се со крајниот корисник и потрошувач. Таа ќе ви помогне да го запознаете подобро и да го видите светот од негова перспектива. Единствено на тој начин може да создадете продукт или кампања која ќе формира силна врска помеѓу вашиот бренд и потрошувачот.

Со помош на емпатијата, можеме да креираме продукти, стратегии и кампањи кои подобро ќе ги задоволат потребите, но и да станеме подобри лидери. Innothink е место каде успешните лидери и оние кои сакаат да станат успешни лидери доаѓаат за да се инспирираат, да се информираат, и да научат од приказни за успехот од целиот свет. Стани и ти дел од заедницата на Innothink, и помогни и на твојата организација да напредува заедно со тебе!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sign Up for Our Newsletters

Get notified of the best deals on our WordPress themes.

You May Also Like
Virtuelen Design Thinking team buidling

Моќта на Виртуелниот Design Thinking тим билдинг води до ефикасни и сплотени тимови

Многумина од нас се се уште дел од тимовите кои се моментално одвоени, можеби само локациски, но можеби и со различни временски зони. Без оглед каде е вашиот тим, градењето…
Прочитај
4 pricini za uspesno vodenje na biznisot so Design Thinking

4 начини за успешно водење на Вашиот бизнис применувајќи го Design Thinking процесот

  Водењето на бизнис е доста комплексно. Од постојано менување на деловната динамика, управување со повеќе чинители, задоволување на растечките потреби на клиентите, сè до справување со непозната иднина; сопствениците…
Прочитај

4 причини зошто Design Thinking е моќна алатка за справување со промени

Промените се неизбежни, особено во бизнис светот каде организациите треба континуирано да се подобруваат и адаптираат според потребите на пазарот. За да ја одржат компетитивната предност, тие мора да се…
Прочитај

Како преку информациите од корисниците може да ја подобрите Вашата идеја?

Kо-креациите односно креирањето задно со корисниците ја крева компанијаат на едно многу повисоко и завидно ниво. Кога ќе му го покажете својот производ на вашиот корисник мора да имате чист…
Прочитај