Промените се неизбежни, особено во бизнис светот каде организациите треба континуирано да се подобруваат и адаптираат според потребите на пазарот. За да ја одржат компетитивната предност, тие мора да се фокусираат на зголемување на ефикасноста и креирање на иновативни продукти и услуги. Но, постигнувањето на оваа цел не е едноставно и лесно, и компаниите се соочуваат со голем број на пречки во процесот.
Најчестиот проблем со кој се соочуваат компаниите при процесот на иновирање е реализацијата на самите идеи. Ова се случува затоа што вработените, токму оние кои треба да ги имплементираат промените, не се подготвени, покажуваат отпор, или се соочуваат со пречки при проследувањето на назначените задачи. Вработените се катализаторот на сите иновации и промени, и поради тоа сите организации треба да инвестираат во нив.
Прочитајте 4 причини зошто Design Thinking методологијата е алатката која им е потребна на вработените во вашето претпријатие, со цел се справуват со промените на едноставен и ефективен начин.
1. Вклучување на сите засегнати страни
Тајната што ја знаат сите успешни лидери е дека вклучувањето во процесот на креирање, создава чувство на сопственост, пасија и верба во идејата. Веројатноста да се дојде до ситуација на отпор е многу помала доколку сите засегнати страни се директно вклучени во самиот процес на иновација.
Design Thinking методологијата се заснова на тимска работа и ја потенцира значајноста на вклучување на идеите и мислењата на што е можно повеќе индивидуи. Покрај тоа, преку поврзување на засегнатите страни, се зголемува чувството на одговорност и емпатија. Тоа значи дека и во ситуација каде дел од вработените ќе се соочат со промени кои повикуваат на отпор, шансите да ја прифатат промената, и да ја поддржат, се поголеми ако се почуствуваат како дел од заедницата.
2. Дејствување со емпатија
Компаниите често се соочуваат со проблеми при имплементација на едноставни но многу значајни промени во секојдневните процеси. За пример можеме да го земеме навременото извршување на задачите – нешто со кое компаниите од нашиот регион се соочуваат секојдневно. Традиционалниот начин на справување со проблемите од овој тип се опомени и казни, но реалноста е дека тие не се многу ефективно решение.
Design Thinking методологијата се фокусира на размислување со емпатија. Со неа секој проблем се сведува на: Како може да им помогнеме на луѓето? Преку намалување на пречките кои им претставуваат проблем на вработените, навистина може да влијаеме на квалитетот и брзината на реализирањето на задачите.