Како да дојдете до најдоброто решение за проблемот користејќи ја Design Thinking методологијата?

Total
6
Shares

“Сите сакаме иднина која ќе биде подобра од сегашноста” – во зборовите на Елон Маск, претприемачот кој го освои светот со своите ракети, електрични автомобили и тунели, ние сакаме да одиме кон подобрувања, попаметни солуции и едноставно, подобар секојдневен живот. Стремењето кон подобри решенија е тоа што ја води човечката цивилизација и резултира во нејзиниот експоненцијален развој.

Луѓето по дефиниција, се решавачи на проблеми. Design Thinking методологијата е само помагало кое го прави процесот на доаѓање до најдобрите решенија да биде полесен за нас, луѓето, и на тој начин овозможува брзо и ефикасно работење и креирање.

Водечки принцип на оваа методологија е емпатијата. Како сеопфатно разбирање и желба за помагање на луѓето за кои креираме, односно финалните корисници. Токму овој фокус на луѓето, такви какви што се, овозможува оваа методологија како начин на размислување навистина да води до подобри решенија и резултати.

Како преку Design Thinking до најдобрите решенија?

Добриот дизајн, како во процесите, така и во продуктите има огромен потенцијал. Овозможува додавање вредност и зголемување на сатисфакцијата на корисникот. Со оглед на тоа дека целта на секој бизнис е, пред се, да има задоволни корисници, кои подоцна се претвораат во лојани потрошувачи и бренд амбасадори, добриот дизајн е тоа што ја прави разликата помеѓу успешните и неуспешните решенија и воедно, компании.

Design Thinking методологијата примарно се фокусира на дизајнот. Дизајнот – таков каков што им треба на луѓето: едноставен, практичен и визуелно задоволувачки. Всушност, Design Thinking е упатство со конкретни чекори. За тоа како да се дојде до најдоброто решение кое ќе ги задоволи сите потреби на финалниот корисник.

Преку емпатија, колаборација и различни алатки за темелно разгледување на проблемот, креирање на прототипи и тестирање на истите, Design Thinking методологијата овозможува до 50% побрзо лансирање на продукт на пазарот. И сето тоа, преку едноставни алатки и техники, кои можат да се имплементираат во сите процеси во компанијата.

Зошто Design Thinking методологијата е точно тоа што му е потребно на вашиот тим?

Досега, бројни компании ширум светот кои имаат имплементирано Design Thinking методи во интерните процеси, забележуваат енормен успех како резултат. Неколку примери за ова се Airbnb, Procter & Gamble и Bank of America. Овие гиганти преку Design Thinking го зголемуваат потенцијалот на човечките ресурси и креираат многу успешни решенија.

Design Thinking е клучот кој води до иновативни решенија, оптимизација на ресурси и до ефективна и ефикасна работа во секојдневието. Методологијата е применлива во сите индустрии и процеси. Лесно се имплементира преку едукативни вежби и примери. Отклучете го и Вие целокупниот потенцијал на вашиот тим преку негово континуирано надградување!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sign Up for Our Newsletters

Get notified of the best deals on our WordPress themes.

You May Also Like

Како дигиталните содржини го зголемуваaт искуството на потрошувачите и лојалноста кон брендот?

Поминаа деновите кога маркетингот се фокусираше само на придобивките од производот претставен преку класични реклами и џинглови. Сега маркетингот се изведува преку раскажување приказни, кои сè повеќе се користат за…
Прочитај

Потребата од Design thinking во деловната комуникација

Способноста за ефективна комуникација се смета за многу важна вештина во секојдневниот живот, но и во деловното опкружување, каде повеќе од се друго е потребно меѓусебно разбирање.  Design Thinking пристапот…
Прочитај

5 лекции кои светските бизниси ги издвојуваат од пандемијата!

Претходната 2020 година беше обележана од пандемијата на Ковид-19, донесе неизвесност, привремени или подолги затворања на бизнисите и економските оператори. Се соочивме со промени во секојдневниот живот и работата- кои…
Прочитај

Зoшто треба да се развива и негува емпатијата кај секого од нас?

“Емпатијата е најосновната вредност на цивилизацијата.” – Роџер Еберт Емпатијата е способност да ги разбереме другите и да сочувствуваме со нив. Преку емпатијата создаваме интерес и почит кон другите. Дефинирана…
Прочитај