Имаш идеја и размислуваш што понатаму? 5 чекори за гарантиран успех!

Total
1
Shares

Сигурно Ви се случило да испланирате сè убаво, но тогаш нешто се случува и тоа не се остварува. Обично се појавуваат некои ненадејни работи и едноставно ви снемува време да ги реализирате своите планови до крај.

Хм, дали се ова навистина итни обврски или многу добри изговори?

Сега веројатно се прашувате зошто зборуваме за изговори ако веќе сте испланирале сè убаво. Значи, бидејќи луѓето честопати ја губат мотивацијата, се фокусираат или не можат да го издржат „потешкиот пат“ до својата цел, за да не се мачат да измислуваат причина (ненадејна ситуација).

Повеќето луѓе не се ни свесни дека го сториле тоа, но тие едноставно веруваат дека новосоздадените обврски се итни и дека прво треба да се завршат, така што ќе продолжат кон целта, што всушност не е така.

Ваквите ситуации се вообичаени кога ЦЕЛТА не е:

  • правилно дефинирана,
  • на приоритетната листа,
  • вистинската цел на личноста која ја поставува, туку тоа е целта на блиски луѓе или пак „Така треба да биде, па ајде и ја ќе го сторам тоа на тој начин“.
    Во овие ситуации, нема искрена мотивација или желба. Да не спомнувам дека овие ситуации се многу критични за човековата самодоверба. Затоа што кога некое лице ќе погледне зад него по еден месец и ќе види дека не го сторил тоа што го замислил, тој нема да рече „Јас не ни бев заинтересиран“ или „Не направив добар план“, но тој ќе рече „Дали  конечно ќе направам нешто квалитетно во својот живот“.
5 чекори за тоа како да не измислувате изговори, туку како навистина да ги реализирате плановите што сте ги замислиле: 
1) Поставете си рок

Временско ограничување. До кога имате време да ги реализирате своите планови. И многу е важно кога ќе ја започнете реализацијата да знаете зошто сте започнале затоа што тоа ви дава мотивација.

Многумина велат дека мотивацијата трае кратко, па затоа потрудете се да ја негувате секој ден. Потсетувајте се секојдневно која е причината за која сте тргнале во реализација на својот план.

2) Важно е да започнете

При дефинирање на планот, важно е да го направите првиот чекор истиот ден. Но, исто така е важно дека во следните 10 дена МОРА да ги правите барем најмалите работи што ве водат кон планираната патека секој ден. 

3) Поставете си мали, остварливи цели

Во рамките на секој мастер план, имате и етапи или дневни обврски што треба да ги направите за да ја постигнете главната цел. Направете ги Вашите дневни цели реални, остварливи. Не поставувајте премногу високи цели што можат само да ви помогнат да се откажете.

4) Посветете се

Се разбира, не се мисли да си создавате стресни ситуации, туку едноставно кажете им на вашите најблиски кои се вашите планови и колку време ви е потребно. Ова е добра стратегија да се натерате да не се предавате. Имате одредена доза на обврска за да ги реализирате своите планови, затоа што им кажавте на останатите кои се Вашите намери и што сте планирале.

На ова гледајте како позитивен стимул. Не е потребно многу луѓе да знаат, но вашите најблиски, ДА.

5) Бидете упорни

Продолжете да работите, без оглед на се. На патот до целта, ќе има многу предизвици, размислувања, преиспитувања, незадоволства, убави и не толку убави моменти. Ќе има и грешки, сигурно. Но, учете од нив! Сметајте ги како животно искуство и можност да научите нешто ново. Само е важно да продолжите, колку и да е тешко, мора да одите напред!

Овие совети се надеваме дека ќе ви помогнат да бидете поактивни и да направите планови на време! Повеќе нема чекање 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sign Up for Our Newsletters

Get notified of the best deals on our WordPress themes.

You May Also Like

Како Design Thinking ги менува трендовите, а воедно и вашиот бренд?

Беа потребни многу студии и истражувања за научниците во светот да заклучат дека „дизајнот“ навистина бил и е наука. Уште во 1978 година, Дејвид Кели ја формирал својата фирма за…
Прочитај

Како изгледа Design Thinking процесот претставен со реален пример

Design Thinking е неспорно моќна алатка за компаниите, но како изгледа тоа во пракса? Како организациите го примениле овој пристап и како функционира? Познати компании како AirBnB и UberEats го…
Прочитај

Зошто позитивните критики се важни за работната атмосфера

Позитивното критикување е всушност фидбек за одредена активност, ситуација или однесување кој не зависи од реалниот исход туку се фокусира само на позитивниот дел. На пример, во спортот по изгубениот…
Прочитај

Дознајте како корисниците го гледаат Вашиот продукт

Секоја компанија се труди да навлезе во “чевлите” на клиентот, бидејќи перспективата на клиентот е круцијален фактор за успех на одреден продукт. За што служи вашиот продукт? Како клиентот ќе…
Прочитај